Thursday 11 July 2013

MF ♡


Hi, assalamualaikum :) See that note? Yeahh, my heart will taken by you dear F :* Haha, crush please understand me that I'm fall in love with you. Yeahh, you Fiqri. Eh? :o Haha, permulaannya first meet time tuh aku nak ke bilik guru jumpa cikgu Aida about tournament netball. Sekali, terserempak dia dekat meja cikgu. Ingatkan cikgu Aida, sekali dia. Tanya dia, mana cikgu n dia kata cikgu dekat pejabat. Then, start situ secara senyap lah aku usha dia dari jauh. Oh mayy, melting senanya bila tengok dia senyum, mata kecil dia :') Haha, jangan marah k? I just nak kenal dengan you, I just wanna be your friend. That's all :) Hihi, DM dengan dia nak ID wechat. Dia bagi, so kami rapat sejak wechat haritu. Seriusly, dia neh berfikiran matang. Nak cakap budak-ii, tak nampak sangat perangai kebudakan dia tuh. Yeahh, dia jenis macam someone. Senyap jehh, tapi otak gila-ii. Haha, dia susah betul nak gelak. Tak pernah dengar suara dia, serius talk. Tak pernah k? Pernah tengok dia jehh. And sampai lah satu hari neh. Biyawe cabar aku, cabaran dia memang mencabar -.- Tatahu aku nak cakap apa, aku just main-ii jehh dengan cabaran dia. Cause, takut kang aku serius dipermainkan. Tapi, tak apa. Sekali, dia kata dia tak ready and dia nak jadi bestie. Alright, kita bestie until now :) Insha Allah, haha. Malu senanya nak pandang dia, kalau terserempak dengan dia pun pandang sekejap then pandang bawah or pandang tempat lain. Hahaha, malu k? Still remember, kena buli dengan diorang dekat kantin. Sampai jeh dia, semua berlakon batuk-ii. Siakk rr :( Ramai yang tengok, malu :o Hahaha, Suhaa kata muka aku naik merah :3 Hahaha, siakk rr. So, now kami just kawan :') Jodoh tak kemana juga. Yeahh, take care yourself dude !! I'm just fall in love you :* Hihi :') I hope you understanding me. Haha, k that's all. Assalamualaikum jantung hati ♡