Thursday 14 November 2013

Our Memories Will Never End :')

121113 - Assalamualaikum :') Hi guys !! Mesti korang pelik kan kenapa ada tarikh dekat tepi tu? Haaaaaaaaaa, tarikh tuh bermakna gila weh !! Haha, kenangan yang tak akan aku lupa !! The best memories :') Hari Selasa, 121113 sekolah masa tu. Semua datang, tapi cikgu tak buat apa apa. Perhhh !!! Bosan teroxx wehh :c Kitorang cadang nak keluar, memang semua join terus ~ Wuuu ~ haha, after that kitaorang berpecah lah nak keluar. Takan sekali gus, memang kantoi rr xD Haha, skali diorang semua dah keluar tinggal aku, Zarina dengan Put. Siakk jehh :3 haha, kelam kabut aku. Kitaorang terus gerak Asiahh, makan laa xD Semua cuakk, polis merata-rata ~ Adududu, terus gerak lepak dalam. Yang si Iekaa jauh gila dia lari sampai ke bas stop rr, haha. Sian dia xP haha, kitaorang terus gerak KM. BOWLING TIME !!!!! Wuhoooo ~ Hahaha, aku Anim Ieka Solehah Faiqah Aina Ain Amirah layan rr game tuh xD Skali, Anim Ain dah blahh. Aku dengan Solehah kongkong game diorang xD Gilaa best doee. Haha, boleh gila kitaorang main non-stop pula tu :3 kahkahkah ~ Dah habis game, kitaorang rehat dulu. Penat katakan :p then, baru gerak balik. In the same time, hujan wehh masa tuh -.- mandi hujan lah cerita dia ~ balik terus demam (Y) it's good Fairuzz, padan muka kau *cakap diri sendiri* wkwkwkw ~ yang paling tak boleh n tak akan lupa ialah pencilbox aku !! Huahahaha :'c boleh bantai leka, tertinggal dalam bas. erm erm, my fav weh :'c i will missed you dear bear ~ haha, biarkan lah. Benda dah jadi, nak buat macam mana kan? Kalau barang berharga, memang aku lari doee. Kerja balik, haha. Ini baru jejak kaki ke KM, baru teringat. Haaaaaaaa, tidakkk ~ Hahaha, k dah. Stop. That's all maybe, okay. Guys, thanks for that. Thanks for everythings, love you guys to much n much :** Next year dah tak jumpa dah kan? Masing-ii dah pindah. Hmm, jaga diri yang sebaik mungki korang :') Assalamualaikum :*