Wednesday 3 July 2013

BIRTHDAY GIRL !!

Hi, assalamualaikum :) Ehh, kejap-ii. Ehem ehem *batuk* Haaaaaaaaaaaaaaaappy birthday to me. Happy birthday to me. Happy birthday to budak gemokk. Happy birthday to me !! ;) Yowww !! Hahaha, dah besar rupanya aku neh :p Dah cukup 15 tahun dahh, Alhamdulillah aku masih hidup di dunia Allah neh. Terima kasih ya Allah :') And aku akan duduki PMR tahun neh :o Wooo ~  Trial nak dekat, dudududud. Btw, wish me luck !! :) K, nak tahu tak first wish siapa?!! :D Hahaha, budak SU. Syamim. Haha, thankyou btw :) And I wanna to thanks to all my friends, buddys, teachers, cousin n family to wished my birthday :* Aumm, iloveyou guys :') Thanks to Azreen n Shahzwan cause bagi coklat. Hmm, dapnyaa xD Hihi, and thanks to Aqila, my cousin bagi Fairuz coklat yang buatan sendiri. Until now tak buka lagi ^^ Hahaha, saja jehh biar dia sejuk dekat dalam peti ais.Hahaha, nanti makan laaa xD Hihi, time belajar Science bodek cikgu nak hadiah. Sekali, 'me/cikgu shila' "Cikgu, nak hadiah?" "Hadiah? Untuk siapa?" "Alaaaa, harini birthday saya, nak hadiah :p" "Ohh, happy birthday. Hadiah? Minta lahh dekat ... siapa tuh .. Alaa" "Siapa cikgu?" "Alaa, yang sepet tuh. Siapa nama dia?" "Syazwan?" *Azreen menyampuk* "Haaaa, minta lah dekat dia hadiah" "Syazwan? Hahahaha, alaa dia kata dia dah janji" Hahahahahaha, pelik sangat-ii !! Mana cikgu tahu yang si Acong tuh ex aku? ;o Cikgu kata, dekat facebook. Cikgu stalk aku !! Hahahah, aku degan Azreen dah pandang pelik. Hahahaha, segan woii !! :3 Hahaha, apa-ii pun terima kasih korang yang wish aku pada hp, whatsapp, wc, facebook n twitter :* Loveyoumoreguys !! Seriusly, tak tipu :D Hihi, bulan puasa nak dekat dah. Jangan lupa puasa ye kawan-ii :) Hihi, maybe that's al for the story about my birthday. See you soon, assalamualaikum :*


 
 
BIRTHDAY GIRL ♥ 2.7.1998