Wednesday 31 July 2013

Trial PMR Is End !!


Hi, assalamualaikum :) See that title? 'TRIAL PMR IS END!!' Yeahh !! But, it just a trial. Not real -.- Haihh, seminggu seblum trial aku dah nervouse gilaa wehh !!!!! Haihh, in the same time aku banyak dugaan. Haihh :'o But, alhamdulillah aku boleh jawab semuanya. BUT !! Haaaaa, sejarah memang aku tak boleh target :'o Satu hapak wehh aku tak faham :'(( Kawan sendiri pun tak pernah nak ajar aku, wehh !! Kau sendiri tahukan kawan kau lemah dalam subjek Sejarah? Then? Jangan lah berdiam diri wehh >.< Tolong lah aku. Haihh, ramai kata sejarah senang. Ehh, korang faham boleh cerita lahh. Aku langsung tak faham memang susah wehh. Suka korang hina aku kan? :') Terima kasih jeh lahh. K, abaikan diorang. Start dari mula, exam trial PMR neh bermula pada tarikh 22 Julai 2013 sampai lah 29 Julai 2013 :') Hari pertama exam, BM. Aku yakin sangat, aku boleh lulus BM :') And now, alhamdulillah aku lulus BM. Usaha aku :') Okey, seterusnya BI. BI kertas satu boleh lahh :D But, kertas 2 hampeh ~ Aku tak reti buat summary. You got that? -.-'' Good. Ha ha ha -.- *tak kelakar* Third day is science :o Ohh may !! Paper 1 agak senang lah juga :) But, ada salah. Gila lahh siapa yang tadeh salah tuh :3 Hahaha, paper 2 hancur !! Hahaha, tajuk yang pasal plant tuh aku tak baca. Semua benda masuk xD HAHAHAHA, tak boleh nak buat apa lahh. Aku cuba, alhamdulillah dapat juga markah xD Yang sedihnya, science boleh pula gagal :'o Hm, down k? K, forth days is Agama n Geografi :D Agama senang, k? Senang (Y) Hahaha, Geo boleh lahh. Five days is Mathematics !!!! Perhh !! Perah otak aku doaa buat semua tuh :3 But, paper 2 alhamdulillah boleh jawab. Paper 1, nothing to say :'o Hm, and last days for trial PMR is Sejarah n Kemahiran Hidup (ERT) :) Sejarah tapayah cerita laa eaa? Dah cerita dah dekat :b Hehe. K, KHB agak senang sampai tengah-ii soalan dia. Soalan dia mencabar aku :3 But, yang ruginya aku salah baca soalan -.- Haihh, ruginyaaaa :( Hm, now I'm target in Bahasa Malaysia n Kemahiran Hidup Bersepadu (ERT) Insha Allah, I can do my best on PMR soon :) Wish me luck k? Kah kah kah :p To all batch 98's, GOOD LUCK FOR YOUR TRIAL PMR N PMR :**** We always support each other :') That's all, study smart ^^ Study hard ^^ Make your parents proud of you, guys !! Yeahh, \