Sunday 4 August 2013

Iftar With Them At SMK Sentul Utama :)

Hi, assalamualaikum :') Iftar with them on 1 August :** Hihi, lambat pula nak post. Senanya, tunggu gambar :3 Hahaha, tapi kak Alyn sibuk. Tanak ganggu dia, k. Bermula kami ...... hahah. Masa waktu persekolahan, Esya tanya pergi tak malam neh. Aku cakap, tak confirm lagi sebab risau ibu tanak hantarkan aku ke sch jehh, Esya pun hm okey. Tanya dia balik, pergi tak. Dia bukan main semangat lagi nak pergi malam tuh. Haha, balik tuh minta kebenaran dekat ibu boleh pergi tak. Sekali, ibu bagi. So, terus bagitahu Ieka yang aku jadi pergi malam tuh xD Weeee ~ Tiga tahun berturut-ii pergi majlis berbuka puasa dekat sch. Hahaha, muka sama jehh, aku dengan Ieka. K, jam menunjukkan pada 5:30 petang. Siap-ii, terus ambil Ieka. Dah sampai flat Ieka, ibu singgah kejap dekat gerai sebelah Mek Jah. Sekali, nampak ex -.- Duhh, aku dah terdiam. Ibu suruh aku turun, aku tanak. Segan wehh !!! -.- Haaaaa, sekali ibu pun turun. Sementara tunggu ibu dengan ieka, aku sempak berborak dengan abang Puteh xD Hahaha, tengok-ii Ieka pun dah sampai xD Hahaha, so mula kitaorang kerja gila xD Wkwkwkwk ~ Snap lah apa lagi, perempuan kan? ^^ Hahaha,after that terus gerak ke sch untuk majlis berbuka puasa. Kitaorang daftar, merayap satu sch sampai ke surau. Duduk jeh dalam tuh diam-ii, sampai lah mahgrib. K, nampak sorang budak neh. Tengah berdiri depan untuk azankan mahgrib. Masa dia azankan, ya Allah merdunya suara dia :') Danial, akak minat dengan suara adik :'o Lahai ~ Nak menangis time tuh, just tahan jeh. After that, tanya diorang siapa nama budak yang azan tadi. Oh, Danial rupanya. Nama sedapy, apatah lagi azan :')) Lepas mahgrib, kitaorang semua turun bawah untuk menjamu selera. Kena beratur panjang, aku dah lah malas nak beratur :3 Hahaha, after dinner, aku dengan Ieka lepak dekat bawah. Biasa lahh :p hihi, faham-ii jeh lah. Then, cikgu Hafizul bawa anak dia. Ya Allah, comelnya :') Ieka dapat pegang, aku tak dapat nak pegang. Sebab, cikgu takut anak dia hitam macam aku. Cikgu !! Saya putih k? Hahaha, cikgu salah tengok neh :bb Hahaha, kitaorang lepak dengan Mal, Azam, Najmie, Praba n Keiw Chin. K, lawak k? :)) Diorang semua dah naik untuk menunaikan solat fardhu isyak. So, tinggal lahaku, Ieka, Praba n Keiw Chin. Najmie kejap naik, kejap turun. Hahaha, dia wanted oh time tuh xD Hahaha, padan muka hang. Lari lagi xD Haha, aku cerita masalah aku dekat Praba yang trial PMR susah sangat -.- Banyak fail, dia pun bagi tips macam mana nak lulus :') Insha Allah, aku akan ingat pesankau wehh :) Keiw Chin sibuk dengan camera kak Alyn. Then, kitaorang lepak dekat pentas tuh. Gentle best xD Ieka, Praba n kak Alya kena bahan dengan kitaorang xD Hahaha, sian akak. Bukan selalu ^^ Hihi, best gila !!! Aku dengan Keiw Chin tak banyak sangat kena bahan :bb Well me xD Hahaha, poyo :3 After that, majlis berbuka puasa pun dah habis. Before balik tuh, Ieka biasa lah. Jumpa Mal, haha. Time diorang nak gerak, kebetulan abah pun sampai juga :) Hihi, happy that moment xD Tak akan lupa !!! I miss them so much !! :D Hihihi,thanks guys :')) Loveyou :**