Thursday 15 August 2013

Muhammad Aizat Zamzam ♡


Hi, assalamualaikum :') Dia Muhammad Aizat bin Mohd Zamzam dan dia adalah milik aku sekarang neh. Alhamdulillah, dah dapat pengganti untuk lupakan ex yang pernah bagi harapan palsu dekat aku :'c Just forget about him. And now I'm happy with him. Totally happy :') Alhamdulillah, dah cukup sebulan dengan dia pada 14.08.2013 :') Sayang dia sangat-ii, terima kasih kau bersama dengan aku lagi. Aku tahu, hati kau lembut. Tak macam lelaki lain, susah nak dipaksa. Bersabar dengan sikap aku yang degil, keras kepala, yang poyo-ii neh xD Haha, terima kasih untuk semuanya. Aku hargai weh :') Sekarang neh, masing-ii tak pernah buat hal kan? Aku harap, tadeh siapa yang buat hal. Dan tolong jangan luahkan perkataan "LEPASKAN", k? Aku dah mula sayang kauu. K, untuk pengetahu kau, aku sayang kau secara perlahan-lahan. Sebab nak lupakan ex aku yang aku sayang tuh :'c Aku minta maaf kalau aku ada buat kau terasa dengan kau. Dan satu lagi, lain kali soal selidik dulu, k sayang? Jangan main tuduh jeh tau? Kau kena ingat yang aku sayang kau. Kau jaga diri yang sebaik mungkin tau? Perkara wajib jangan lupa amalkan. Allah sentiasa ada dengan kita, k? Banyakkan berdoa tau sayang? Assalamualaikum ♡♡♡