Thursday 22 August 2013

Bengkel Agama Islam PMR :')

Hi, assalamualaikum :') Harini, 22.08.2013 hari Khamis. Dekat sch tadi, ada bengkel untuk PMR punya. Tapi, nasib lahh siapa yang dapat jehh. Ustazah kata, siapa yang terpilih tuh kira untung. Sebab, ramai yang fail tapi tak terpilih. Senanya, kitaorang pun tatahu yang kena join bengkel tuh. Macam neh ceritanya, akuu, Syra, Jasmine gerak bilik guru jap. nak ambil borang kawalan. In the same time, Syra terserempat dengan budak sch mana entah. Dia tergedik-ii dengan jantan tuh, haha. Budak sch diorang masuk library, ada bengkel. K, dalam bilik guru tuh si Syra kena tahan dengan ustazah, nak ambil markah Agama. Skali, dia pun petik nama aku. Aku pun, bagus weh -.- Haha, lepas ambil borang kawalan lalu depan library, nampak macam best jehh diorang ada bengkel neh. Haha, sampai kat kelas terus kena pergi library, join diorang. Terkejut k? Hahaha, masuk-ii jeh pandang kitaorang macam nak makan jeh. Depan kitaorang, sch Chong Hua. Belakang, sch Kepong. Semua tak bertegur, gi mampus -.- Lepas dapat tips Agama, ustazah suruh buat kumpulan antar sch-ii. SU dah lah tadeh cikgu, terpaksa masuk sch Kepong. Perempuan semua tak boleh bawa kawan doe, kedekut ilmu. Lelaki boleh lahh, tanya jawapan, bincang bagai. Haihh, manusia :3 Haha, k dalam group tuh aku dengan Solehah. Sebelah Solehah ada budak lelaki, budak tuh suka kacau kitaorang. Masa tuh, tengah cari jawapan, skali pen aku jatuh. Aku cari dah macam apa dah, skali dia cakap, "Neh bukan pen ke?" Pen tuh dekat atas meja Solehah, padahal dekat bawah tau. Diorang semua gelakkan, malu k? -.- Hahaha, dia bergurau tak bertempat :3 Hahaha, time dah habis tuh, tegur ex sch rendah. Ada Wafie, Ariff, Hafiz, Faris, Khairul, Nisa. Tak ramai pun, skali ada budak La Salle neh. Kena bahan wehh >.< Diorang tanya, "Mana Ejad?" "Ejad? Hahaha, dekat sch kan?" "Ye ke? Tak nampak pun" "Korang satu sch kan?" "A'ah" "Takan tak nampak dia?" "Hahahaha, saja jehh :3" "Amboi, pandai bergurau ye? Haha, kirim salam dekat dia k?" "I tanak?" "Alaaa, dekat korang semua lah" "Hahaha, okeyokey" Haha, perbualan kitaorang dia boleh pun bergurau :3 Hahaha, malu aku dibuatnya. Tapi, best k? Nak katakan dapat kawan baru tak dapat pun. Ada pun lelaki, apa-ii pun aku faham macam mana nak jawab soalan PMR yang akan datang neh. Terima kasih ustazah, telah mendidik kami walaupun ustazah bukan ustazah saya :') Assalamualaikum.