Sunday 6 April 2014

Nothing.

Dunia memang tak adil kan? Mesti je ada yang halang. Nak bahagia pun ada yang mengganggu. Nak sedih pun ada yang bising. Nak berusaha pun ada yang cuba nak jatuhkan kita. Tapi, kenapa mesti ada manusia yang berperangai macam tu? Kenapa diorang tak puas hati dengan apa yang kita? Apa salah kita dekat diorang semua? Sampaikan diorang membenci diri kita :'c Apa yang kita dah buat? Kenapa mesti diorang perlu cari kesalahan kita? Nak jatuhkan kita? Aku penat nak hadap semua ni. Apa salah aku sampaikan korang cuba nak jatuhkan aku? Aku tak pernah nak bahagia dengan life aku. Mesti je ada khabar angin. Aku nak korang faham aku pun bukan main susah. Lepas tu, nak suruh aku faham korang. Bak tang !! Haih, kalau tak pandai or dah tanak jaga hati aku, jangan lah jaga. Aku pandai jaga sendiri. Aku dah biasa hidup alone ni. Ha, kalau kau nak tahu aku kan suka orang pijak kepala aku. Sampaikan aku tak sedar. Ha ha ha, thanks weh. Malas nak buka aib kau. Bye